• بستان آباد
  • شنبه 01 ارديبهشت 1403
  • آخرین به‌روزرسانی 11:30 صبح
  • سال جهش تولید
ad
پیام روزانه
نوشته شده توسط:admin دسته خبر:اخبار استانی تاریخ انتشار:دوشنبه 01 ارديبهشت 1399 تعدادبازدید:1526 نسخه مناسب چاپ

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌شرقی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان طی گزارشی وضعیت مناطق مختلف استان از نظر آلودگی به کرونا را ارائه کرد..

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌شرقی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران استان طی گزارشی وضعیت مناطق مختلف استان از نظر آلودگی به کرونا را ارائه کرد.

فرماندار بستان‌آباد در پایان این جلسه اظهار داشت: در این گزارش که بر اساس آخرین آمار و اطلاعات موجود ارائه شده است، شهرستان بستان‌آباد از نظر بروز تجمعی بیماری کووید ۱۹، پاک‌ترین شهرستان استان معرفی شده است.

موسوی ادامه داد: قرار گرفتن در رتبه ۲۱ استان از حیث میزان درگیری با کرونا، برگ افتخار دیگری است بر همت و فرهنگ بالای مردم شهرستان و نتیجه تلاش شبانه‌روزی مسوولان، امام جمعه بستان‌آباد، سپاهیان، نیروهای جهادی، بانوان نیکوکار و جهادی، کادر درمان، نیروهای انتظامی، فعالان فضای مجازی و خبرنگاران است.

موسوی در پایان تداوم وضعیت فعلی و شکست کامل کرونا در شهرستان را مستلزم ادامه همکاری و همراهی مردم و رعایت فاصله هوشمند اجتماعی، پرهیز از تجمعات و عدم حضور در اماکن پرخطر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.